XIX edycja Nocnego Spotkania z Reklamą
10 grudnia 2019 r. o godzinie 20:00 w Politechnice Rzeszowskiej (aule V1 i V2) odbyła się XIX edycja Nocnego Spotkania z Reklamą, zorganizowana przez Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej „Brief” działające na Wydziale Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej.
Nocne Spotkanie z Reklamą jest największym wydarzeniem naukowo-kulturalnym w dziedzinie komunikacji marketingowej w Polsce, co potwierdzają dziennikarze z różnych mediów. Na oglądanie reklam przychodzą nie tylko studenci i pracownicy Politechniki Rzeszowskiej, ale zjawia się wielu mieszkańców Rzeszowa i okolic. Aule PRz co roku gromadzą setki widzów i miłośników reklam. W 2018 roku NSR oglądało kilkadziesiąt tysięcy internautów (łącznie ponad 80 tys. widzów).
Dzięki Nocnemu Spotkaniu z Reklamą można było zapoznać się z reklamami, które nie są tylko przerywnikiem programów, ale które niosą za sobą jakąś treść, które są po prostu wartościowe. Reklamy są w różnych dziedzinach i niekiedy można się zdziwić, że są pięknie, profesjonalnie zrobione. Określone bloki tematyczne ukazywały widzom zmieniające się trendy i nurty reklamowania, wywołując w uczestnikach Nocnego Spotkania łzy, śmiech, a chwilami nawet oburzenie.
Dodatkową wartością wydarzenia były nagrody, które każdy mógł wygrać w trakcie przerwy pokazu reklamowego.